Instagram

Testade att göra en bild i Photoshop med inspiration från effekten Earlybird som finns på instagram. Blev inte riktigt likt men jag är nöjd ändå! :)
Gjorde den med hjälp av http://www.photoshoprecept.se som är en grym sida med en massa redigerings tips!
För er som inte vet vad Instagram är så är det en app för Iphone där man lägger ut sina bilder så att andra ska kunna kommentera och gilla dom, de kan även följa dig!
Kolla in min instagram här: http://statigr.am/viewer.php#/user/13381476/ Man kan se den från datorn!
Och jag heter "Isabellends" för er som skulle vilj följa mig!
Kram!

Kommentarer

♦Läs detta innan du kommenterar♦

♦ Jag redigerar mina bilder i Photoshop Elements 9.
♦Om du vill veta någonting kan du alltid kolla i kategorin "Om mig" först!
♦Alla bilder är tagna av mig om inget annat anges, och får inte kopieras. © (om jag deltar i en fototävling eller liknande så får ni såklart kopiera "deltagningsbilden")
♦Jag svarar gärna på era frågor,fråga på bara så svarar jag så fort jag kan!
♦ Kom ihåg att din kommentar gör min dag! ♥


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej!
Vad kul att du har hittat hit till min Fotoblogg!

Jag heter Isabelle och är 15 vintrar gammal.

Lite saker om mig:
Ett av mina största intressen är att fotografera, som ni kommer märka på bloggen!
Jag är kvarts Fransk.
Jag gillar att Teckna, Måla Naglarna, Redigera bilder, ja helt enkelt att vara kreativ!
Jag går på gymnastik 2 gånger i veckan, med bästa gruppen COMBO!

Hoppas ni gillar det!