Min Julafton

 
 
 
 
 
 

 
 
Såhär såg min julafton ut! Bilderna talar nog en del för sig själva men jag kan ta och försklara lite ändå.
På första bilden ser ni mig och Vendela med korkskruvar i håret. Jag lockade mitt och Vendelas hår och åhh så fint det blev. Vendela såg precis ut som en liten docka med sina små lockar, så gullig. 
Jag och min brorsa firar vartannat år jul hos pappa och vartannat år hos mamma och den här julen var vi hos mamma där även Jonte och Wille (mina bonusbrorsor) firade jul. Vid halv två kom "gästerna" som var ungefär halva Taimurs (min bonuspappas) släkt och så Christoffer Taimur äldsta son som flyttat hemmifrån. Sammanlagt var vi 11 stycken. Högen med paket under granen bara växte och växte. 
Vi kollade på kalleanka och gjorde allt sånt där som man brukar göra på Julafton innan det var dags för julbord! Julmat är så himla gott och det är alltid lika mysigt att sitta där runt bordet och äta sill och Janssons frestelse.. och dricka julmust på Julafton. Julen är absolut den bästa högtiden på året. 
Efter julbordet kom tomten och delade ut varsitt paket till oss alla. Sen var det dax att börja öppna alla klappar under granen och Vendela var en liten tomtenisse och sprang runt och delate ut till alla. På sista bilden har hon på sig klänningen hon fick av mig, som hon tyckte om så mycket.
Hoppas att eran julafton var lika bra som min! ♥♥♥
 
Ps. Ser ni den svarta Julgranskulan med ett AIK märke på, på den andra bilden? Japp det är mina syskon/bonussyskon de... xD ds.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Klara

JANSSONS frestelse Issa! xD Men bortsett från det, guuuud vad söt Vendela var! :O Och du med såklart, as always ;) Du får lägga upp ett julklappsinlägg! :D <3

Svar: Hahaha herregud hur kunde jag skriva fel på det!! :O hahaha xD Hihi aww tack! :D Det kommer snart!! :D <33
Isabelle

2012-12-28 @ 23:58:08
URL: http://www.phootographies.blogg.se
Postat av: Vickan <3

Guuud va söta bilder! :D Vendela, så söt xD :D Gott nytt år!

2012-12-31 @ 15:27:03

♦Läs detta innan du kommenterar♦

♦ Jag redigerar mina bilder i Photoshop Elements 9.
♦Om du vill veta någonting kan du alltid kolla i kategorin "Om mig" först!
♦Alla bilder är tagna av mig om inget annat anges, och får inte kopieras. © (om jag deltar i en fototävling eller liknande så får ni såklart kopiera "deltagningsbilden")
♦Jag svarar gärna på era frågor,fråga på bara så svarar jag så fort jag kan!
♦ Kom ihåg att din kommentar gör min dag! ♥


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej!
Vad kul att du har hittat hit till min Fotoblogg!

Jag heter Isabelle och är 15 vintrar gammal.

Lite saker om mig:
Ett av mina största intressen är att fotografera, som ni kommer märka på bloggen!
Jag är kvarts Fransk.
Jag gillar att Teckna, Måla Naglarna, Redigera bilder, ja helt enkelt att vara kreativ!
Jag går på gymnastik 2 gånger i veckan, med bästa gruppen COMBO!

Hoppas ni gillar det!