The Guitar Man

 
 
 
Hejsan! 
Här är två av många bilder på min "bonusbrorsa" som jag tog för några dagar sen. Blev väldigt nöjd över dom, vad tycker ni? ;) 
Och nu kanske ni undrar varför jag sitter (ligger i sängen dock...) och bloggar klockan 01:13
på natten? Jo för att mina "syskon" (asså mitt "riktiga"+mina "bonus") ligger i sängen bredvid och pratar så jag inte kan sova, och så var det faktiskt ganska skönt att blogga på natten, haha. Vi ska sova i samma rum här på Gotland några dagar för att mina bonusbrorsors halvbrorsa (som flyttat hemmifrån) och hans tjej kommer hit. Så Jag, min brorsa, min bonusbrorsa (på bilden) och min andra bonusbrorsa sover i samma rum. Nu fattar ni ju säkert ingenting eftersom att jag rabblade upp så många, hehe men jaja... Och för att göra er ännnnu mer förvirrade så ska jag bara påminna om att jag har en halvlillasyster till också, fast hon sover inte med oss. Och sen har jag ju en stor familj med syskon på pappas sida också... men det behöver vi inte gå in på nu för det blir alldeles för förvirrande haha! :D
Nu ska jag iaf försöka sova så godnatt!
 
Och sorry för ett låååångt inlägg om typ ingenting...

Kommentarer

♦Läs detta innan du kommenterar♦

♦ Jag redigerar mina bilder i Photoshop Elements 9.
♦Om du vill veta någonting kan du alltid kolla i kategorin "Om mig" först!
♦Alla bilder är tagna av mig om inget annat anges, och får inte kopieras. © (om jag deltar i en fototävling eller liknande så får ni såklart kopiera "deltagningsbilden")
♦Jag svarar gärna på era frågor,fråga på bara så svarar jag så fort jag kan!
♦ Kom ihåg att din kommentar gör min dag! ♥


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej!
Vad kul att du har hittat hit till min Fotoblogg!

Jag heter Isabelle och är 15 vintrar gammal.

Lite saker om mig:
Ett av mina största intressen är att fotografera, som ni kommer märka på bloggen!
Jag är kvarts Fransk.
Jag gillar att Teckna, Måla Naglarna, Redigera bilder, ja helt enkelt att vara kreativ!
Jag går på gymnastik 2 gånger i veckan, med bästa gruppen COMBO!

Hoppas ni gillar det!