Bumblebee Nails



Mina Bumblebe naglar!

Gjorde de här ursöta naglarna igår! Jag ville ha en ganska somrig design så jag tyckte att denna passade! Jag vet att mina naglar är jättekorta :( men de blir ju inte längre av att gå runt och deppa över att de är så korta, så då kan jag lika gärna måla dom haha! ;) Hoppas dom växer lite nu när jag är utomlans, för jag vill ha tillbaka dem så som dom var när de var "långa"! Men det är svårt, för efter flera år av nagelbitning (rivning) så växer dom i snigelfart och går av jättelätt. :( Men nog om det, om ca. en timme ska vi åka till Arlanda!
Igår hämtade vi ut kameran också! Och den funkar jättebra! De hade glömt att ta ut ett test-minneskort som de har när de ska testa om kamerorna fungerar, så nu fick jag ett minneskort med massa fula testbilder i haha!
Jag har gjort några tidsinställda inlägg nu under veckan, så att det inte ska bli jättetomt här!
Ha det så bra Hejdå! :D

Kommentarer
Postat av: Klara

Guuuud vad söta naglar!!!! dööööör av sötheten Jag måste måla mina, har inte målat dom sen i påskas (!!!) och då gjorde jag bara orangea :O Får hitta på några idag att göra haha! ;) Ha det bääääst utomlands nu Issa, hejdååå! :D <3333

2012-05-19 @ 11:32:00
URL: http://phootographies.blogg.se/
Postat av: martina

haha coola naglar! :D



ps, kollat in min video? om inte kika gärna in på min blogg där den finns! Jag tävlar om att bli stockholms nästa artist och på måndag (IMORGON) behöver jag just din röst!! skulle bli superduperglad:D kram!

2012-05-20 @ 00:26:45
URL: http://likegossip.blogg.se/

♦Läs detta innan du kommenterar♦

♦ Jag redigerar mina bilder i Photoshop Elements 9.
♦Om du vill veta någonting kan du alltid kolla i kategorin "Om mig" först!
♦Alla bilder är tagna av mig om inget annat anges, och får inte kopieras. © (om jag deltar i en fototävling eller liknande så får ni såklart kopiera "deltagningsbilden")
♦Jag svarar gärna på era frågor,fråga på bara så svarar jag så fort jag kan!
♦ Kom ihåg att din kommentar gör min dag! ♥


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej!
Vad kul att du har hittat hit till min Fotoblogg!

Jag heter Isabelle och är 15 vintrar gammal.

Lite saker om mig:
Ett av mina största intressen är att fotografera, som ni kommer märka på bloggen!
Jag är kvarts Fransk.
Jag gillar att Teckna, Måla Naglarna, Redigera bilder, ja helt enkelt att vara kreativ!
Jag går på gymnastik 2 gånger i veckan, med bästa gruppen COMBO!

Hoppas ni gillar det!