Hemma från Samos!






kalispera! (godkväll på Grekiska)

Inatt vid 01:00 kom vi hem från flygplatsen! Vi hade det verkligen jättebra i Samos (en Ö i grekland)! Vi åt en massa god mat, satt nere i hamnen och myste, badade en massa, plockade fina stenar och mycket mycket mer! Fler bilder kommer såklart senare. Idag har jag gjort det tråkigaste av allt efter en resa; Att packa upp... Sen har jag även haft lite picknick i trädgården med lillasyster, åkt till gympan som tyvärr blev inställd då vi inte kunde komma in i salen ( :( ) Och nu ligger jag med datorn i knät! ;) Och imorgon är det skola igen efter en och en halv vecka, kommer vara så trött imorgon när jag ska gå upp... Haha! :D
Ha det bra!



Kommentarer
Postat av: alicia

Vad mysigt det ser ut att var, jag är inte alls avundsjuk. Inte alls...

2012-05-28 @ 17:38:46
URL: http://flugsvampar.blogg.se/
Postat av: martina

åh vad härligt! :Dps. dina ögon är sjukt fina!



PS. Skulle bli superglad om du tog dig tid 3 sekunder att rösta på mig som stockholms nästa stora artist! Smsa: Metropol 3 till 722 50! Man kan rösta max 5 gånger! (3 kr/sms) Jag skulle bli så otroligt glad att det inte går att beskriva! Detta är min största dröm! :D

Här är även videon om du vill lyssna först: http://www.youtube.com/watch?v=dn1YdzjOBpw



Skulle bli oerhört tacksam! Ps. Länk i min blogg är ett alternativ! kram

2012-05-29 @ 19:42:14
URL: http://likegossip.blogg.se/

♦Läs detta innan du kommenterar♦

♦ Jag redigerar mina bilder i Photoshop Elements 9.
♦Om du vill veta någonting kan du alltid kolla i kategorin "Om mig" först!
♦Alla bilder är tagna av mig om inget annat anges, och får inte kopieras. © (om jag deltar i en fototävling eller liknande så får ni såklart kopiera "deltagningsbilden")
♦Jag svarar gärna på era frågor,fråga på bara så svarar jag så fort jag kan!
♦ Kom ihåg att din kommentar gör min dag! ♥


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej!
Vad kul att du har hittat hit till min Fotoblogg!

Jag heter Isabelle och är 15 vintrar gammal.

Lite saker om mig:
Ett av mina största intressen är att fotografera, som ni kommer märka på bloggen!
Jag är kvarts Fransk.
Jag gillar att Teckna, Måla Naglarna, Redigera bilder, ja helt enkelt att vara kreativ!
Jag går på gymnastik 2 gånger i veckan, med bästa gruppen COMBO!

Hoppas ni gillar det!