Temavecka foto






Just nu sitter jag i skolan, och redigerar bilder! Det är nämligen så att vi har temavecka och temat är FOTO. Jättekul! I måndags hade vi små fotokurser (kunde dock typ allt...) och igår var vi på Skeppsholmen för att fota portätt! Här är en bild jag tog på Klara ↑ 
Vi ska sen skriva ut bilderna på fotopapper och rama in dom, och sen sälja dom på en välgörenhetsdag som vår skola ska ha! Jag tror dock inte att nån kommer köpa bilderna, vem vill ha portätt på en okänd liksom(?) men föräldrarna kanske...! ;)
 
Nu kom min lärare, så jag måste gå! :D 

Förresten, vilken gillar ni mest? Färg/Svartvitt?  ♥ 
 


Kommentarer
Postat av: Klara

Yeeeeah det är jag! xD <33



Sv: Haha jag är feeeett glad!!!! :D Men du får ju låna det när vi fotar och så iaf hahaha! ;D <333



FEL! DU KOMMER FÅ TILLBAKA DEN!!!!!!!!!!! ;PPPPPP <3 Förlåt, var tvungen.. Men så himla kuuul ju! :D

2012-05-16 @ 22:10:21
URL: http://phootographies.blogg.se/
Postat av: ANTONSFOTO

Svar: Ja visst är den fin! :)

2012-05-17 @ 23:57:14
URL: http://antonsfoto.webblogg.se/

♦Läs detta innan du kommenterar♦

♦ Jag redigerar mina bilder i Photoshop Elements 9.
♦Om du vill veta någonting kan du alltid kolla i kategorin "Om mig" först!
♦Alla bilder är tagna av mig om inget annat anges, och får inte kopieras. © (om jag deltar i en fototävling eller liknande så får ni såklart kopiera "deltagningsbilden")
♦Jag svarar gärna på era frågor,fråga på bara så svarar jag så fort jag kan!
♦ Kom ihåg att din kommentar gör min dag! ♥


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej!
Vad kul att du har hittat hit till min Fotoblogg!

Jag heter Isabelle och är 15 vintrar gammal.

Lite saker om mig:
Ett av mina största intressen är att fotografera, som ni kommer märka på bloggen!
Jag är kvarts Fransk.
Jag gillar att Teckna, Måla Naglarna, Redigera bilder, ja helt enkelt att vara kreativ!
Jag går på gymnastik 2 gånger i veckan, med bästa gruppen COMBO!

Hoppas ni gillar det!