Nya naglar

Det här är naglarna jag har den här veckan!
Ganska enkla att göra, jag använde mig av; blått RIMMEL nagelack,vit Isadora nagellack som jag målade på med hjälpav en liten tynn pensel ochså den från Isadora, och sen små strass stenar av märket Claudia cosmetics. :)
Passar även på att svara på en kommentar:

lare om Water marbling:
jag bara undra en sak kan du svara måste man ha ett cpecielt vatten svara för du har väll gjort med vatten såååååååå fint det blir

Svar: först och främst tack! Jag har använt mig av helt vanligt vatten! Men det måste vara i precis rätt temperatur för att det ska fungera. Vattnet ska typ vara rumstemperatur, alltså inte för varmt men inte för kallt heller. Om man har för varmt flyter nagellacket ner till botten som en liten boll bara, men medans om det är för kallt så går det inte att dra ut och torkar för snabbt, så om något av det händer så ska du göra vattnet varmare/kallare! Hoppas du förstår! :D


Kommentarer
Postat av: Klara

Sv: Jooo så fort jag har fixat en liiiten grej så är den klar! ;) HAR ÄNTLIGEN BLOGGAT, wohoooo! :D <3

2012-02-27 @ 12:58:07
URL: http://phootographies.blogg.se/

♦Läs detta innan du kommenterar♦

♦ Jag redigerar mina bilder i Photoshop Elements 9.
♦Om du vill veta någonting kan du alltid kolla i kategorin "Om mig" först!
♦Alla bilder är tagna av mig om inget annat anges, och får inte kopieras. © (om jag deltar i en fototävling eller liknande så får ni såklart kopiera "deltagningsbilden")
♦Jag svarar gärna på era frågor,fråga på bara så svarar jag så fort jag kan!
♦ Kom ihåg att din kommentar gör min dag! ♥


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej!
Vad kul att du har hittat hit till min Fotoblogg!

Jag heter Isabelle och är 15 vintrar gammal.

Lite saker om mig:
Ett av mina största intressen är att fotografera, som ni kommer märka på bloggen!
Jag är kvarts Fransk.
Jag gillar att Teckna, Måla Naglarna, Redigera bilder, ja helt enkelt att vara kreativ!
Jag går på gymnastik 2 gånger i veckan, med bästa gruppen COMBO!

Hoppas ni gillar det!