Butterflies

 
Hejsan! 
Fjärilar är bara för fina, dom känns verkligen somriga! Tog dessa bilder igår precis innan vi skulle åka till båten, så jag är alltså hemma från gotland nu. Tråkigt, vill tillbaka, men imorgon bär det av till dalarna istället. Och sen på typ torsdag ska jag till en kompis land, och på måndag näst-nästa vecka bär det av till Franrike! Så jag har ju en del roliga saker kvar haha.
Jag har inte haft nått internet nu senaste veckan på gotland så därför har jag inte kunnat blogga. Tyvärr kommer det nog inte bli så mycket blogginlägg nu framöver heller då jag inte kommer vara hemma. Nu ska jag packa för om några timmar kommer pappa och hämtar oss, så då ska vi vara där i en månad!.
Ha det bra alla fina! :D
 

Kommentarer
Postat av: cajsa tapper - fotoblogg

sv: Tack snälla du!! Det värmer jättemycket :) Haha vad kul! Jag ska försöka vara stolt jag lovar!
Fasen vad roligt med Gotland. Har inte varit där på tre år...! Vill dit snart igen.
Och till sist - hur vackra bilder som helst!! :D
kramis

2012-07-13 @ 18:43:32
URL: http://lovelycajsa.blogg.se
Postat av: ellen lindqvist

GOSH, du är så duktig Isabelle! Jättefina foton! <3

2012-08-05 @ 20:06:04
URL: http://ellenlindqvist.blo.gg
Postat av: Amanda

himla vackra bilder!

2012-08-18 @ 16:27:30
URL: http://happinessfoton.blogg.se

♦Läs detta innan du kommenterar♦

♦ Jag redigerar mina bilder i Photoshop Elements 9.
♦Om du vill veta någonting kan du alltid kolla i kategorin "Om mig" först!
♦Alla bilder är tagna av mig om inget annat anges, och får inte kopieras. © (om jag deltar i en fototävling eller liknande så får ni såklart kopiera "deltagningsbilden")
♦Jag svarar gärna på era frågor,fråga på bara så svarar jag så fort jag kan!
♦ Kom ihåg att din kommentar gör min dag! ♥


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej!
Vad kul att du har hittat hit till min Fotoblogg!

Jag heter Isabelle och är 15 vintrar gammal.

Lite saker om mig:
Ett av mina största intressen är att fotografera, som ni kommer märka på bloggen!
Jag är kvarts Fransk.
Jag gillar att Teckna, Måla Naglarna, Redigera bilder, ja helt enkelt att vara kreativ!
Jag går på gymnastik 2 gånger i veckan, med bästa gruppen COMBO!

Hoppas ni gillar det!