Vitsippan ute i backarna står niger och säger, Att nu är det vår!


Här äntligen hittat vitsippor nära oss wiee! :D

Bilderna tog jag för nån vecka sen, och jag kan inte direkt påstå att det var många vitsippor, men en liten "äng" var det iaf.
Vad har jag gjort annars då? Jo typ det här: Haft frilufsdag i tisdags, Fått reda på vad felet på kameran var, så jag hoppas på att få tillbaka den snart (!!), Varit sjuk så jag har varit hemma från skolan både torsdag och idag :'( , Blivigt beroende av en ritapp : Finger Paint heter den,  spelat drawsomething, spela gärna med mig heter "Iceball" där haha, Börjat må bättre Och nu ligger jag i sängen med datorn i knät! Ja så har min vecka ungefär sett ut! Imorgon Är det Gympa tävling hela dagen, ska bli riktigt kul!

Kommentarer
Postat av: Klara

Sv: TAAAAAAAAACK ISSA!!!!! :D <3333



Gud vad söt andra bilden var! :D MEN GUD, varför har du inte sagt att kameran går att fixa?! SHIIIT DET ÄR SKITBRA JU! :DDDD Vad var det för fel?! :D <33

2012-05-11 @ 22:44:49
URL: http://phootographies.blogg.se/
Postat av: adela

Hej, hoppas allt är bra med dig :) ?



Har du lust att göra ett bloglovin byte? Lägg till mig och skriv vilket nummer du blev så lägger jag till dig också :D



Kramar!

2012-05-12 @ 19:29:56
URL: http://lifeinamsterdam.se

♦Läs detta innan du kommenterar♦

♦ Jag redigerar mina bilder i Photoshop Elements 9.
♦Om du vill veta någonting kan du alltid kolla i kategorin "Om mig" först!
♦Alla bilder är tagna av mig om inget annat anges, och får inte kopieras. © (om jag deltar i en fototävling eller liknande så får ni såklart kopiera "deltagningsbilden")
♦Jag svarar gärna på era frågor,fråga på bara så svarar jag så fort jag kan!
♦ Kom ihåg att din kommentar gör min dag! ♥


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej!
Vad kul att du har hittat hit till min Fotoblogg!

Jag heter Isabelle och är 15 vintrar gammal.

Lite saker om mig:
Ett av mina största intressen är att fotografera, som ni kommer märka på bloggen!
Jag är kvarts Fransk.
Jag gillar att Teckna, Måla Naglarna, Redigera bilder, ja helt enkelt att vara kreativ!
Jag går på gymnastik 2 gånger i veckan, med bästa gruppen COMBO!

Hoppas ni gillar det!