Fanta Lemon

 
HEEEEJ! 
 
Den dåliga bloggningen har berott på att det har varit mycket i skolan på sistonde. En massa läxor, Prov...ja ni vet allt sånt... Kommer tyvärr vara så resten av veckan också. :( 
Idag började vi halv elva och slutade vid tolv, väldigt skön dag helt enkelt! När vi slutade åkte jag in till mamma och Brorsan i stan för jag behövde hämta min nyckel. Paul var där och fotade för Marc O'Polo barnkläder så jag stannade och tittade lite! Vill också fotas... Iaf efter det hämtade jag Vendela och gjorde Pannkakor till henne. Och sen har vi bara myst och lyssnat på musik tills mamma kom hem. :D
Så nu fick ni höra min dag för en gångs skull haha! ;)
Ha det Bra! 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Sv: haha va kul :D Nää det är antagligen för att jag inte publicerat nåt inlägg i dom.. :) Jag glömmer alltid bort att fylla i vilken kategori inlägget ska publiceras i sen dom ändrade på blogg.se -.-

2012-09-27 @ 13:55:53
Postat av: William

mums:D

2012-09-30 @ 16:10:21
URL: http://canonguy.blogg.se
Postat av: littledolly.blogg.se

Ja skolan tar mycket av ens tid.

2012-10-03 @ 19:03:35
URL: http://littledolly.blogg.se/
Postat av: Klara

Uppdatera din strontzo! <3

2012-10-07 @ 09:33:02
URL: http://www.phootographies.blogg.se
Postat av: Sofie- Foto

Hej! Har du gjort din deisgn själv? :) jag undrar hur man får sånna underrubirker som du har? :)
om du kan tipsa om någon guide där det förklaras bra kanske.

2012-10-08 @ 21:58:29
URL: http://sofieekblom.blogg.se/
Postat av: alicia

Blogga Isabelle!!!!

2012-10-10 @ 19:09:04
URL: http://flugsvampar.blogg.se
Postat av: Alva<3

Jag har blivit väldigt trött på Fanta Lemon dessa senaste veckorna, undrar varför?:-P <3

2012-10-20 @ 23:48:28

♦Läs detta innan du kommenterar♦

♦ Jag redigerar mina bilder i Photoshop Elements 9.
♦Om du vill veta någonting kan du alltid kolla i kategorin "Om mig" först!
♦Alla bilder är tagna av mig om inget annat anges, och får inte kopieras. © (om jag deltar i en fototävling eller liknande så får ni såklart kopiera "deltagningsbilden")
♦Jag svarar gärna på era frågor,fråga på bara så svarar jag så fort jag kan!
♦ Kom ihåg att din kommentar gör min dag! ♥


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej!
Vad kul att du har hittat hit till min Fotoblogg!

Jag heter Isabelle och är 15 vintrar gammal.

Lite saker om mig:
Ett av mina största intressen är att fotografera, som ni kommer märka på bloggen!
Jag är kvarts Fransk.
Jag gillar att Teckna, Måla Naglarna, Redigera bilder, ja helt enkelt att vara kreativ!
Jag går på gymnastik 2 gånger i veckan, med bästa gruppen COMBO!

Hoppas ni gillar det!